divendres, 28 de gener del 2011

1x03: Plou i ...no em mullo


Doncs això, avui he tornat de la feina amb pluja i no m'he mullat! M'explico.

He sortit més tard de lo normal de la feina perquè m'he quedat xerrant una estoneta a la porta de l'escola amb tres companys més i sort de la Yolanda que ens ha fet marxar, quan queien quatre gotes, perquè sinò hagues pillat de camí molta més pluja.

Ha plovisquejat durant tot el trajecte, però quan realment ha apretat ha estat pujant les corbes de Begues. Han estat poc més de deu minuts circulant sota una forta pluja.

M'ha servit per comprovar que tant la jaqueta Dainese, model Barcellona, que vaig comprar-me al Motocard del carrer València, com el Takeaway de la casa Tucano Urbano i el casc integral Shoei XR1100, comprats a Mundial Motos, han estat unes compres cares però excel·lents, ja que no han deixat que l'aigua trapassés i em mullés per dins la roba.

Tant content he arribat a dalt a Begues, que els darrers metres els he fet tatarejant la mítica cançó "I'm singing in the rain".

Demà dissabte i passat diumenge, 48 hores de descans: jo a casa amb els meus i ella, la SDink, al parquing envoltada de cotxes. Dilluns més ruta i amb això arribaran nous temes, millors reflexions i alguna que altra història per a no dormir a 30-35.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada