dimarts, 26 d’abril del 2011

1x13 Moltes gràcies Pep!

En Jordi Costa, periodista de Rac1, escrivia avui al seu Twitter. "Alguns podran explicar als seus nets que van ser-hi al festival Woodstock, jo els hi podré explicar que vaig ser al Bernabeu a la roda de premsa de Pep Guardiola".

Amics, es poden dir les coses més altes, però no tan clares i contundents com les que avui ha dit  l'entrenador del Barça a la roda de premsa prèvia al partit d'anada de la semifinals de Champions. M'ha semblat una roda de premsa magistral; "un recital", en paraules del periodista Joan Maria Pou. El seny català, ha demostrat que pot anar acompanyat de fermesa i contundència, quan la situació ho demana. Previament, Mourinho, l'havia acusat en la seva roda de premsa de no saber guanyar si no era amb ajudes arbitrals i de criticar decissions correctes. La resposta del Sr. Pep Guardiola dient prou, m'ha emocionat i m'ha fet vibrar de valent. Tant m'és el que ara pugui bramar la caverna mediàtica madrilenya, o en José Mourinho, o els jugadors del Madrid; per mi el partit i la semifinal ja l'hem guanyada perquè torna a situar al Barça per sobre del Madrid, tant en les formes, com en l'aposta pel bon futbol. Per això em sento tan orgullós d'aquest equip, d'aquest club, d'aquest entrenador. Aquesta sensació  que tinc val més que molts títols que guanyem o molts registres que superem. Ser del Barça, avui més que mai, em fa sentir orgullós, realitzati satisfet. I l'objectiu final, senyor Marcelo, no és guanyar és saber competir... i pensa que el Barça això ho ha fet, ho fa i ho farà sempre al màxim nivell.

Serà millor que seieu, que mireu i que gaudiu tantes vegades com vulgueu les paraules d'aquest home que representa al club més gran, d'un país tan petit. Per cert, en Sandro Rosell algú sap on és? Si algú el veu que li digui que ja no cal que parli, que ja no és necessari que ens representi, ni que ens defensi davant dels atacs de Madrid. Que enlloc d'ell ja ho ha fet i al Bernabeu el Sr. Pep Guardiola i Sala. Moltes gràcies Pep!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada